KARŠTOS NAUJIENOS
- 
		
Earth: Abundance			
€29.00
 - 
		
Ra: Traders			
€26.00
 - 
		
Tricky Traders			
€25.00
 - 
		
Dorfromantik: Light Luggage			
€22.00
 - 
		
The Druids of Edora			
€59.00
 - 
		
DONE I AM			
€15.00
 
📞 +370 612 31015 · ✉️ info@miplas.lt · 🕐 I–IV 10:00–16:00, V 10:00–15:00 · 📍 Verkių g. 35, Vilnius
		
Earth: Abundance			
€29.00
		
Ra: Traders			
€26.00
		
Tricky Traders			
€25.00
		
Dorfromantik: Light Luggage			
€22.00
		
The Druids of Edora			
€59.00
		
DONE I AM			
€15.00
		
The Fellowship of the Ring: Trick-Taking Game			
€24.00
		
Santorini: Riddle of the Sphinx			
		
The Isle of Cats Duel			
€28.00
		
Tianxia			
€52.00
		
Yokohama Duel			
€22.00
Rinktiniai žaidimai
		
Return to Dark Tower (pažeista dėžė)			
		
boop the Halls!			
€35.00
		
Through the Desert (2024)			
€30.00
		
Robinson Crusoe: Collector's Edition + Book of Adventures (Gamefound Edition)			
		
Revive			€35.00 Original price was: €35.00.€29.00Current price is: €29.00. Sutaupote: €6.00 (17%)
Tash-Kalar: Arena of Legends – Magų karai ant lentos, naudojant kortas. Labai įdomus žaidimas su dideliu strategijos ir taktikos kiekiu. Ką čia dar pridursi? Nebent, kad žaidimą sukūrė žymus Vlaada Chvátil – Mage Knigt ir Codenames kūrėjas. Žaidimas puikiai tinka žaisti dviese.
Žaidimas turi net 4 įvairius apdovanojimus.
Tash-Kalar: Legendų Arena yra žaidimas, kuriame susitinka magijos meistrai. Nuo dviejų iki keturių šaukliai susikerta Tash-Kalar arenoje, komandomis arba kiekvienas atskirai, ir įrodo savo įgūdžius bei strategiją trumpame, bet intensyviame mūšyje. Išradingai išdėstydami savo tarnus, jie kuria magijos modelius, kad išsikviestų galingus būtybes, ir tada naudoja jas sunaikinti priešininko jėgas arba pasiruošti modelius galingiausioms legendinėms būtybėms iškviesti.
Žaidime yra keturios skirtingos frakcijos, kiekviena su unikalia būtybių, kurias galima iškviesti, kortelių kalade ir viena legendinių būtybių kortelių kalade. Žaidėjai paeiliui deda savo bendrus žetonus ant lentos, ir jei jiems pavyksta sukurti modelius, pavaizduotus vienoje iš turimų kortelių, jie gali ją atlikti. Atlikus veiksmą, kortelė iškviečia tam tikrą būtybę ir leidžia žaidėjui atlikti veiksmą, aprašytą kortelėje: milžinas sunaikina aplinkines figūrėles, riteris pereina per priešo figūrėles, vadas įsako anksčiau padėtoms figūrėlėms judėti ir kovoti, žiniuonė paverčia priešo figūrėles į žaidėjo spalvą ir pan. Po to žaidėjas išmeta kortelę, o iškviesta būtybė tampa nejudančiu žetonu, kuris gali būti naudojamas kitų būtybių modeliams kurti arba netgi prabusti ir pereiti į kovą su kitų kortelių efektais.
Tash-Kalar: Legendų Arena siūlo du žaidimo režimus. Standartiniame režime žaidėjai renka taškus už įvairių užduočių vykdymą, kurias nustato Arenos Meistrai: tam tikrų taškų ar zonų kontrolė arenoje, tam tikro skaičiaus priešo figūrėlių sunaikinimas per vieną ėjimą, tam tikrų iškvietimų derinimas ir t.t.
Mūšio režime jūsų tikslas – linksminti minią. Tai darote sunaikindami priešininkus ir priversdami juos prašyti pagalbos (t.y., naudodami atsilikimo mechanizmus), taip pat iškviesdami legendines būtybes. Galiausiai, žmonės nori pamatyti drakoną! Abu režimus galima žaisti tiek dviejų žaidėjų dvikovoje, tiek komandinėje kovoje, kur komandos draugai dalijasi figūrėlėmis ir legendinėmis kortelėmis, tačiau kiekvienas valdo savo frakciją (žaidimas turi vienos frakcijos dubletą kitos spalvos). Mūšio režimą taip pat galima žaisti kaip aršią atvirą kovą, tačiau nesitikėkite sąjungų; norėdami pasiekti gerą rezultatą, turite sunaikinti visus priešininkus, sekdami taškus, gautus už kiekvieną priešininką atskirai, o žemiausias jūsų taškų skaičius bus jūsų galutinė pergalė.
Tash-Kalar: Legendų Arena taisyklės yra paprastos ir lengvai suprantamos, tačiau kai pradėsite atrasti taktikas ir sugebėsite numatyti priešininko ėjimus ir modelius, tai taps tikra proto dvikova.
Nestipriai įlenkta dėžė (žiūrėti foto), dėl to pritaikyta nuolaida.


🔒 Saugus apmokėjimas
💳 Paysera · 🏦 Bankinis pavedimas · 🏬 Atsiimant
↩️ „Reroll“ per 14 d. Jei žaidimas „nesužaidė“, grąžinkite be streso.
Pastaba: pakuotė turi būti neatidaryta, plėvelė nepažeista. Netaikoma naudotiems žaidimams.
Liko tik 1 vnt.
Tash-Kalar: Arena of Legends – Magų karai ant lentos, naudojant kortas. Labai įdomus žaidimas su dideliu strategijos ir taktikos kiekiu. Ką čia dar pridursi? Nebent, kad žaidimą sukūrė žymus Vlaada Chvátil – Mage Knigt ir Codenames kūrėjas. Žaidimas puikiai tinka žaisti dviese.
Žaidimas turi net 4 įvairius apdovanojimus.
Tash-Kalar: Legendų Arena yra žaidimas, kuriame susitinka magijos meistrai. Nuo dviejų iki keturių šaukliai susikerta Tash-Kalar arenoje, komandomis arba kiekvienas atskirai, ir įrodo savo įgūdžius bei strategiją trumpame, bet intensyviame mūšyje. Išradingai išdėstydami savo tarnus, jie kuria magijos modelius, kad išsikviestų galingus būtybes, ir tada naudoja jas sunaikinti priešininko jėgas arba pasiruošti modelius galingiausioms legendinėms būtybėms iškviesti.
Žaidime yra keturios skirtingos frakcijos, kiekviena su unikalia būtybių, kurias galima iškviesti, kortelių kalade ir viena legendinių būtybių kortelių kalade. Žaidėjai paeiliui deda savo bendrus žetonus ant lentos, ir jei jiems pavyksta sukurti modelius, pavaizduotus vienoje iš turimų kortelių, jie gali ją atlikti. Atlikus veiksmą, kortelė iškviečia tam tikrą būtybę ir leidžia žaidėjui atlikti veiksmą, aprašytą kortelėje: milžinas sunaikina aplinkines figūrėles, riteris pereina per priešo figūrėles, vadas įsako anksčiau padėtoms figūrėlėms judėti ir kovoti, žiniuonė paverčia priešo figūrėles į žaidėjo spalvą ir pan. Po to žaidėjas išmeta kortelę, o iškviesta būtybė tampa nejudančiu žetonu, kuris gali būti naudojamas kitų būtybių modeliams kurti arba netgi prabusti ir pereiti į kovą su kitų kortelių efektais.
Tash-Kalar: Legendų Arena siūlo du žaidimo režimus. Standartiniame režime žaidėjai renka taškus už įvairių užduočių vykdymą, kurias nustato Arenos Meistrai: tam tikrų taškų ar zonų kontrolė arenoje, tam tikro skaičiaus priešo figūrėlių sunaikinimas per vieną ėjimą, tam tikrų iškvietimų derinimas ir t.t.
Mūšio režime jūsų tikslas – linksminti minią. Tai darote sunaikindami priešininkus ir priversdami juos prašyti pagalbos (t.y., naudodami atsilikimo mechanizmus), taip pat iškviesdami legendines būtybes. Galiausiai, žmonės nori pamatyti drakoną! Abu režimus galima žaisti tiek dviejų žaidėjų dvikovoje, tiek komandinėje kovoje, kur komandos draugai dalijasi figūrėlėmis ir legendinėmis kortelėmis, tačiau kiekvienas valdo savo frakciją (žaidimas turi vienos frakcijos dubletą kitos spalvos). Mūšio režimą taip pat galima žaisti kaip aršią atvirą kovą, tačiau nesitikėkite sąjungų; norėdami pasiekti gerą rezultatą, turite sunaikinti visus priešininkus, sekdami taškus, gautus už kiekvieną priešininką atskirai, o žemiausias jūsų taškų skaičius bus jūsų galutinė pergalė.
Tash-Kalar: Legendų Arena taisyklės yra paprastos ir lengvai suprantamos, tačiau kai pradėsite atrasti taktikas ir sugebėsite numatyti priešininko ėjimus ir modelius, tai taps tikra proto dvikova.
Nestipriai įlenkta dėžė (žiūrėti foto), dėl to pritaikyta nuolaida.

Norėdami parašyti atsiliepimą, turite prisijungti.
Neturite paskyros?
Sukurti paskyrąSending...

Turi klausimų? Mes padėsime ;)
I will be back soon
Atsiliepimai
Atsiliepimų dar nėra