Galioja nuo: 2025-09-22 • Versija: 1.0

1. Taisyklių objektas
1.1. Šios taisyklės (toliau – Taisyklės) yra privalomas susitarimas tarp Pardavėjo ir Pirkėjo, nustatantis šalių teises ir pareigas, užsakymo, apmokėjimo, pristatymo, grąžinimo tvarką, atsakomybę.
1.2. Su Taisyklėmis Pirkėjas sutinka pažymėdamas varnelę „Aš sutinku su Prekių pirkimo–pardavimo taisyklėmis“ prieš patvirtindamas užsakymą.
1.3. Pardavėjas turi teisę keisti Taisykles; pakeitimai taikomi užsakymams, pateiktiems po pakeitimų įsigaliojimo. Taisyklių versijos data nurodoma dokumento pradžioje.

2. Asmens duomenų apsauga
2.1. Pirkėjo duomenys tvarkomi pagal galiojančius teisės aktus ir Pardavėjo Privatumo politiką (žr. atskirą puslapį).
2.2. Užsakymo vykdymui būtini duomenys perduodami paslaugų teikėjams / duomenų tvarkytojams (mokėjimų tarpininkams, logistikos partneriams) tiek, kiek būtina paslaugai suteikti.

3. Sutarties sudarymas
3.1. Sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas suformuoja krepšelį, pasirenka pristatymo ir apmokėjimo būdą ir paspaudžia „Patvirtinti užsakymą“, o Pardavėjas užsakymą patvirtina el. paštu.
3.2. Kiekviena sutartis registruojama Pardavėjo sistemoje.

4. Pirkėjo teisės ir įsipareigojimai
4.1. Pirkėjas turi teisę pirkti el. parduotuvėje Taisyklių nustatyta tvarka ir atsisakyti sutarties teisės aktų nustatyta tvarka (žr. 8 skyrių).
4.2. Pirkėjas įsipareigoja pateikti teisingus duomenis, jų neperduoti tretiesiems asmenims ir juos atnaujinti pasikeitus.
4.3. Pirkėjas įsipareigoja priimti prekes ir sumokėti sutartą kainą.

5. Pardavėjo teisės ir įsipareigojimai
5.1. Pardavėjas sudaro sąlygas naudotis el. parduotuve, gerbia Pirkėjo privatumą ir pristato prekes Pirkėjo nurodytu adresu.
5.2. Pažeidžiant Taisykles ar keliant grėsmę sistemos saugumui, Pardavėjas gali apriboti ar sustabdyti prieigą ir (ar) panaikinti registraciją.
5.3. Negalėdamas pristatyti užsakytos prekės, Pardavėjas siūlo analogišką; Pirkėjui atsisakius – grąžina sumokėtą sumą.

6. Kainos, atsiskaitymas, rezervacija
6.1. Visos kainos nurodytos eurais su PVM.
6.2. Apmokėjimo būdai:
Paysera (el. bankininkystė; yra Moki/3 – 3 mėn. be pabrangimo nuo 50 €); apmokėjimo kortele internetu – nėra.
Banko pavedimas (išankstinis; neapmokėtas rezervacijas laikome 2 dienas).
Atsiimant vietoje: grynais arba banko kortele (netaikomas Išankstiniams užsakymams).
6.3. Užsakymo paruošimas ir pristatymo termino skaičiavimas pradedamas gavus apmokėjimą arba patvirtinus atsiskaitymą atsiimant vietoje.

7. Pristatymas
7.1. Pristatymo tvarką reglamentuoja Pristatymo nuostatos (atskiras puslapis).
7.2. Standartiškai išsiunčiame per 1–2 d. d.; visos prekės sandėlyje (išskyrus išankstinius užsakymus).
7.3. Pristatome po visą Lietuvą, Latviją, Estiją (kurjeriai ir paštomatai); į kitas ES šalis – Lietuvos paštu.
7.4. Terminai yra preliminarūs; galimi vėlavimai dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių.
7.5. Pakuotės pažeidimus būtina pažymėti kurjerio dokumente arba surašyti aktą pristatymo metu (žr. Pristatymo nuostatas).

8. Sutarties atsisakymas ir grąžinimas
Sutarties atsisakymas ir grąžinimas
8.1. Pirkėjas gali atsisakyti sutarties per 14 kalendorinių dienų nuo pristatymo dienos, pranešęs el. paštu ir nurodęs užsakymo numerį.
8.2. Grąžinamos tik neatidarytos žaidimų prekės su nepažeista gamykline plėvele; Pirkėjas apmoka grąžinimo siuntimo išlaidas. (Išimtys nurodytos 8.2.1–8.2.2 punktuose.)

8.2.1. Atidarytos, bet nenaudotos („open-box“) prekės. Taikomas 14 d. atsisakymas, tačiau prekė turi būti grąžinama tokios pat būklės, kokios buvo gauta: be naudojimo žymių, su visais nepanaudotais komponentais, pakuotės vidumi ir (jei buvo) nepažeistu Miplas patikros lipduku. Jei nustatome naudojimo žymių (pvz., išmuštos/perlenktos detalės, atplėšti maišeliai/plėvelės, sumaišytos ar apibraižytos kortos, komponentai supakuoti kitaip nei buvo), taikomas vertės sumažėjimas iki 100 % pagal LR CK 6.362 str., t. y. prekė gali būti negrąžinama. Išimtis: jei prekė iš esmės neatitinka aprašymo (nenurodyti trūkumai / kita komplektacija) — praneškite per 48 val. nuo gavimo.

8.2.2. Naudoti žaidimai – negrąžinami. Išimtis taikoma tik jei prekė iš esmės neatitinka aprašymo (pvz., nenurodyti trūkumai ar kitokia komplektacija nei aprašyta). Apie neatitikimą praneškite per 48 val. nuo gavimo.

8.3. Netinkamą ar ne tą prekę Pardavėjas pakeičia arba grąžina pinigus; kai pakeisti negalima – grąžina pinigus.
8.4. Gamybiniai defektai / trūkstamos detalės: pirmiausia atsako leidėjas / gamintojas; Pardavėjas padeda tarpininkauti ir pateikti užklausą dėl pakeitimo.
8.5. Išimtys ir detali tvarka – Grąžinimo taisyklėse (atskiras puslapis) ir teisės aktuose.
8.6. Atsisakius sutarties, grąžinama prekės kaina ir, jei taikyta, standartinio išsiuntimo kaina (negrąžinama express/premium).
8.7. Neatsiėmus siuntos ir jai grįžus siuntėjui, Pardavėjas turi teisę išskaičiuoti faktines išlaidas už išsiuntimą ir grąžinimą.

9. Atsakomybė
9.1. Pirkėjas atsako už pateiktų duomenų teisingumą ir veiksmus savo paskyra.
9.2. Pardavėjas neatsako už trečiųjų šalių svetainių turinį, į kurias pateikiamos nuorodos.
9.3. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina tiesioginius nuostolius.

10. Rinkodara ir pranešimai
10.1. Pardavėjas gali inicijuoti akcijas; sąlygos gali būti keičiamos ar nutraukiamos į priekį be atskiro įspėjimo.
10.2. Pranešimai siunčiami Pirkėjo nurodytais kontaktais; Pirkėjas klausimus teikia „Kontaktai“ skyriuje nurodytais kanalais.
10.3. Pirkėjas gali sutikti gauti rinkodaros pranešimus ir gali bet kada atsisakyti.

11. Baigiamosios nuostatos
11.1. Taisyklės taikomos pagal Lietuvos Respublikos teisę.
11.2. Ginčai sprendžiami derybomis; nepavykus – LR įstatymų nustatyta tvarka.