Aprašymas
Tiwanaku – gražus abstraktus stalo žaidimas iš BGG TOP 100 geriausių abstrakčių žaidimų pasaulyje.
Sakoma, kad Viračoča sukūrė saulę ir prieškolumbinius Andų regiono gyventojus. Jo vadovaujami tie, kurie išmokys galingą inkų tautą, išėjo iš savo urvų, kad atrastų naujus horizontus, galėtų išgyventi ir harmoningai augti su gamta. Jie garbino Pačamamą – Motiną Žemę, visos gyvybės, augalų ir mineralų, esančių tiek žemėje, tiek po ja, pagrindą.
Tiwanaku – anksčiau žinomas kaip Pachamama – kviečia jus vadovauti savo genčiai tyrinėjant nežinomas teritorijas ir ieškant derlingų žemių. Jūsų tikslas – atrasti naujas sritis ir jas vystyti pagal Pačamamos papročius ir palikimą. Jei garbinsite ją, laikydamiesi didžiųjų įvairovės ir papildomumo principų, gamta jus apdovanos; kitaip pajusite jos rūstybę. Norint laimėti šią varžybinę kelionę, jums reikės rizikos įvertinimo, dedukcijos, intuicijos ir gero laiko planavimo jausmo.
Kiekvienas scenarijaus diskas nurodo unikalų vietovių ir pasėlių plytelių išdėstymą. Vietovių plytelės sudaro 1–5 langelių dydžio regionus, ir tos pačios spalvos regionai niekada nesiliečia, net ir įstrižai. Pasėlių žetonai turi vertes nuo 1 iki 5, o kiekviena vertė turi skirtingą dydį ir spalvą (1 lygis – rudas, 2 lygis – žalias ir t. t.). 1 dydžio regionas turės 1 vertės pasėlių žetoną, 2 dydžio – 1 ir 2 vertės pasėlių žetonus, o tik 5 dydžio regionas turės visų verčių pasėlių žetonus. Du vienodos vertės pasėlių žetonai niekada negali būti šalia vienas kito, net įstrižai.
Savo ėjimo metu galite atlikti tyrinėjimo arba dievišką veiksmą. Po bet kurio iš šių veiksmų galite paaukoti 1–5 aukojimo kubelius ir gauti 0–10 taškų. Vienu metu galite laikyti tik po vieną kiekvienos spalvos auką.
Kai paskutinė vietovės plytelė padedama ant žaidimo lentos, prasideda žaidimo pabaiga. Nuo to žaidėjo, kuris padėjo paskutinę plytelę, kiekvienas iš eilės gali atlikti dar vieną dievišką veiksmą arba pasitraukti iš žaidimo. Jei pasitraukiate, nebegalite atlikti jokių veiksmų. Jei atliekate dievišką veiksmą, galite gauti taškų ir aukojimo kubelį arba prarasti taškus ir privalomai pasitraukti. Tai kartojama tol, kol visi pasitraukia. Galiausiai atliekamas paskutinis aukojimas, po kurio skaičiuojami taškai ir išaiškėja nugalėtojas.
Atsiliepimai
There are no reviews yet