1.1. Pirkėjas, užsakymo metu pasirinkęs prekių pristatymą, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą (adresą).

1.2. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Jei Pirkėjas negali priimti prekių ir jos pristatomos nurodytu adresu, laikoma, kad prekės pristatytos tinkamam gavėjui ir Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl pristatymo netinkamam subjektui.

1.3. Prekes pristato Pardavėjas arba Pardavėjo įgaliotas atstovas (kurjeris).

1.4. Pardavėjas pristato prekes vadovaudamasis prekių aprašymuose nurodytais preliminariais terminais. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių ir Pirkėjas informuojamas apie trūkumą. Pirkėjas sutinka, kad išimtiniais atvejais pristatymas gali vėluoti dėl nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas nedelsdamas susisiekia su Pirkėju ir suderina naujas pristatymo sąlygas.

1.5. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už pristatymo terminų pažeidimą, jei prekės Pirkėjui nepristatytos arba pristatytos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės ar dėl aplinkybių, kurių Pardavėjas negalėjo kontroliuoti.

1.6. Pirkėjas privalo nedelsdamas informuoti Pardavėją, jei siunta pateikiama sulankstytoje ar kitaip pažeistoje pakuotėje, jei siuntoje yra neužsakytų prekių, netinkamas jų kiekis ar nepilna komplektacija.

1.7. Pirkėjas, pristatymo metu pastebėjęs pakuotės pažeidimus, privalo tai pažymėti kurjerio pateikiamame siuntos dokumente arba surašyti atskirą aktą dalyvaujant kurjeriui. To nepadarius, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pažeidimus, susijusius su pakuotės pažeidimais, kurių Pirkėjas nepažymėjo pristatymo dokumente.